Garanciafutár szolgáltatás 2.600,- forintért
Amennyiben nem tudod személyesen eljuttatni szervizünkbe a hibás terméket, lehetőséged van igénybe venni Garanciafutár szolgáltatásunkat. Ez esetben futárunk elhozza a hibás terméket, majd a javított vagy cserélt eszközt visszaviszi neked.
A szolgáltatást a 061-209-4745-ös telefonszámon, vagy a szerviz@rufusz.hu e-mail címen rendelheted meg.
Ilyenkor a következő adatokat kell feltétlen megadni:
- termék nevét
- termék hibáját
- a telefonszámod
- vásárlás dátumát
- garancialevél és számla számát
- címet, amin futárunk fel tudja venni a csomagot (8:00 és 17:00 óra között)
- a felvételre alkalmas nap dátumát
A terméket minden tartozékával együtt, biztonságosan becsomagolva kérjük a futárnak átadni. A garancialevelet vagy másolatát, illetve a részletes hibaleírást és a mellékelt tartozékok listáját is kérjük a csomagba beletenni!
Garancia érvényesítésének feltételei:
- garanciális javításra terméket csak eredeti tartozékaival (tápkábel, USB kábel, stb) veszünk át,
- garancialevél (másolat is megfelelő),
- garanciális zárócímke megléte, sérülésmentes állapota.
Szervizeléssel kapcsolatos kérdésed van? Próbálj választ kapni itt: GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK