Nincs több várakozás a javításra!
Igazolt meghibásodás esetén disztribútor törekszik rá, hogy 24 órán belüli komplett készülékcserével hárítsa el a hibát*.
Az ügyfélnek a hibás termék leadásra 3 lehetősége van:
- a vásárlás helyén leadni a hibás terméket (a hibás termék cseréje ilyenkor is gyorsan megtörténik, de az egész átfutási idő nyilván hosszabb),
- személyesen elvinni a garanciajegyen feltüntetett budapesti szervizpontra: NEON Multimedia Kft. 1042 Budapest, József A. u. 102. III/6. (FIGYELEM! Az Expressz csere szolgáltatás csak a budapesti címen él!),
- beküldeni futárszolgálattal a fenti budapesti címre.
A szolgáltatás a gyártó alábbi termékeihez érhető el visszavonásig:
Hálózati eszköz:
Plus sorozatú DiskStation:
- DS220+
- DS720+
- DS420+ (február 21-től)
- DS920+
- DS1520+ (február 21-től)
- DS1621+
- DS1821+
SSD: (5200 és 5210, 3400 és 3410, 3500 és 3510 sorozatok is)
- SAT52x0-480G
- SAT52x0-960G
- SAT52x0-1920G
- SAT52x0-3840G
- SNV34x0-400G
- SNV35x0-400G
- SNV34x0-800G
- SNV35x0-800G
HDD:
- HAT5300-8T
- HAT5300-12T
- HAT5300-16T
- HAS5300-8T
- HAS5300-12T
- HAS5300-16T
A NEON Multimedia Kft. által kiállított garanciajeggyel rendelkező termékeknél:
- Router és NAS esetén: a termék végfelhasználó általi megvásárlás dátuma 2022. január 19., vagy az utáni kell legyen (kivéve DS420+ és DS1520+ melyekre a szolgáltatás február 21-től indul).
- SSD és HDD esetén: visszamenőleg is érvényes a már megvásárolt termékekre.
A fent felsorolt NAS-oknál, mivel előre láthatólag nem javítás, hanem csere lesz, így kérjük, hogy lehetőség szerint az összes vele kapott tartozékával és a biztonságos és gyors szállítás elősegítéséhez az eredeti dobozában adják le a vásárlás helyén vagy a disztribútor átvevőpontján. A vele kapott külső tápegységet mindenképp kérjük a hiba bevizsgáláshoz!
*Az expressz csere teljesen ingyenes, felár nélkül történik, ezért ez egy nem garantált szolgáltatás. Ezt a szolgáltatást csak a Synology hivatalos forgalmazói és online partnerei kínálják.